Ska du till Kina var feberfri

foto Peter Domini

I går morse landade jag på Shanghai Pudong International Airport. Innan vi fick tillåtelse att lämna planet tog man temperaturen på samtliga pssagerare! Där kommer fyra män i vita skyddsoveraller och munskydd utrustade med värmekamera och någon form av kontakttermometer. Jag var lite orolig för min temperatur eftersom luftkonditioneringen inte fungerade på Finnairs Airbus . 32 grader i kabinen påminner lite om en sauna, det passar väl finnarna bra förmodar jag.
Jag skall vara i Shanghai i tre dagar för ett projektledarmöte gällande världsutställningen 2010 som hålls i Shanghai under sex månader nästa år.
Kommentarer
Postat av: Mikaela Lassarp

Hej Peter,

tack för en trevlig tid tillsammans i Shanghai det var en svettig flygning minst sagt och vilken tur att vi fick kliva av planet;-). Det var ett bra förstamöte med er. Vi får höras av snart igen.



Mikaela Lassarp

Project consultant

Munters AB

2009-06-05 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback